Ще один Nissan потрапив в руки до наших партнерів на СТО в Києві, на цей раз Almera Classic
Авторинок в 2007 році, пропонував своїм клієнтам за + -17000 у.о. автомобілі, що були максимально простими в комплектації з ABS але без переднього стабілізатора. Водії зіткнулися з тим, що попереду у них звичайний Макферсон. Задня ж підвіска настільки унікальна, що оригінальних сайлентблоків просто не існує.
Уже з пробігу 50-60т, кожен водій стикається з проблемами передньої підвіски, заміна деталей якої, а саме передніх важелів, обходяться в досить відчутну суму. Бюджетні альтернативи дозволяють вирішити проблему але до їх вибору потрібно віднести також досить серйозно. Вибравши простий «Китай», потрібно розуміти, що він прослужить не більше 10т. а заміна вузлів, досить сильно відчується на гаманці.
Вигідне рішень, це монтаж поліуретанових сайлентблоков, що досить добре себе зарекомендували на дорогах України.
Маленький фото звіт з описом, Ви прочитаєте нижче.
Перш за все, хочемо звернути увагу на правильний підхід з боку власника автомобіля, який вирішив провести заміну відразу двох сайлентблоків і кульової опори на кожному важелі.
На даному фото можна чітко побачити, що сайлентблок переднього важеля Nissan Almera Classic, повністю вийшов з ладу.
Задній сайлентблок переднього важеля має досить цікаву конструкцію. Спочатку він запресовується в кронштейн і тільки тоді проводиться монтаж на палець важеля.
І тут найбільша проблема – через постійне потрапляння води, внутрішня обойма сайлентблока намертво прикипаює до пальця важеля, що призводить до поступового відриву металу від гуми.
Саме це ми можемо спостерігати на фото нижче. Видно, що сайлентблоки на Ніссан Альмера Класік отримали руйнування під час свого використання.
Після процесу демонтажу старих, встановлюються нові сайлентблоки поліуретан, що набагато надійніші за гумові.
Матеріал, з якого виготовляються сайлентблоки – стійкий до мастил, різних рідин та хімії. Рекомендуємо звернути увагу, що потрібно використовувати водостійке мастило при монтажі сайлентблоків у важелі або втулок на стабілізатор. Номер сайлентблока – 2-06-511
За допомогою гідравлічного преса і спеціальних оправок передній сайлентблок сідає в своє посадкове місце.
Аналогічна процедура проводиться і з заднім сайлентблоком. Його номер – 2-06-491. Так он выглядит.
Результат роботи працівників СТО – всі сайлентблоки запресовані на свої місця.
Завершальний момент, це монтаж важелів передньої підвіски на автомобіль.
Сподіваємося наша стаття допоможе власникам під час ремонту.
П.С. Маленьке відео від партнерів, які проводили процес монтажу.
https://youtu.be/FHtcmFxk98s
Залишити відповідь