Наступним автомобілем, який потрапив до нас, став Honda Accord. За комфортабельність даної машини відповідає якісно налаштована підвіска та шумоізоляція. Багатоважільна передня і задня підвіски ідеально відпрацьовують нерівності дороги, а двигун з об’ємом 2,4 л. дозволяє автомобілю досить жваво пересуватися в потоці.
Підвіска даного автомобіля відрізняється надійністю та витривалістю, що особливо цінується водіями, які знають плачевний стан нашого асфальтного покриття. При тривалій експлуатації вона, як і інші вузли, потребує обслуговування, і втулки тому не виключення.
Їх функціональне завдання схоже з сайлентблоками – здійснювати ізоляцію кузова від шуму і вібрацій під час руху. Також вони запобігають передчасному виходу з ладу елементів підвіски в місцях фіксації.
Власник Honda Accord звернувся до нас для обслуговування підвіски. В процесі огляду було винесено вердикт – втулки стабілізатора потребують заміни.
Давайте розглянемо процес їх заміни на даному автомобілі більш детально.
Нас досить сильно здивувала товщина заднього стабілізатора. В ідеалі параметр становить всього 14 мм. Другий момент – розташування болтів, які фіксують скобу. З метою підвищення зручності монтажу було б раціонально розмістити їх навпаки. Автомобіль має роздвоєну вихлопну систему, тому простір до болтів обмежений, але даний фактор не критичний.
Порівняльне фото нової поліуретанової втулки стабілізатора і оригінальної гумової.
Як видно по фото – різниця відчутна. Далі проводимо заміри заднього стабілізатора поперечної стійкості.
Заміри показали 13,2 мм, тобто знос металу присутній. Для вирішення даної проблеми ми використаємо поліуретанові втулки. Вони є ідеальним варіантом, оскільки їх реальний внутрішній діаметр становить 13 мм.
Приступаючи до встановлення, в першу чергу, необхідно провести підготовку місця для монтажу. Процес починається з очищення стабілізатора та ліквідації забруднень. Далі в хід йде втулка поліуретанова7-01-2390. Її розрізають за допомогою ножа і наносять водостійке мастило всередину. Дана продукція сприяє підвищенню еластичності, збільшенню ресурсу і зниження тертя.
Після проведення всіх операцій отримуємо кінцевий результат – стабілізатор чітко зафіксовано.
Залишити відповідь