В професійні руки наших майстрів потрапив ще один японський автомобіль – Mitsubishi Outlander XL 2015-го року випуску. Модель вельми популярна, пояснюється це тим, що заплативши всього 15-16 тис. доларів, власник отримує в своє розпорядження комфортний повнопривідний кросовер з хорошими технічними характеристиками – потужним двигуном та надійною, перевіреної часом підвіскою. Принцип, за яким побудована підвіска, був узятий з першого покоління Outlander старої модифікації. Спереду це звичайний «Макферсон», а ззаду багатоважільна підвіска. Єдине, від чого конструктори відмовилися, так це плаваючі сайлентблоки, які з урахуванням якості наших доріг не витримали б і 20-ти тис. км пробігу.
На новіших моделях були змінені налаштування пари пружини та амортизатори, а також встановлені стабілізатори поперечної стійкості більшого діаметру. Не дивлячись на всі плюси такого рішення, є у нього і мінуси:
– Великі ходи підвіски тягнуть за собою швидкий вихід з ладу втулок стабілізатора (найчастіше це задні втулки).
– Уже черер 100 тис. км пробігу болти закипають в металевих втулках сайлентблоків, доводиться міняти або сайлент, або поперечні тяги.
– Недостатня шумоізоляція, що є класичною проблемою для автомобілів даної марки.
Розглянемо процес заміни гумових втулок заднього стабілізатора на згаданій машині.
Заздалегідь хотілося б подякувати інженерів, які продумано встановили втулки Mitsubishi в доступному місці, що дозволило провести весь спектр необхідних операцій всього за 30 хвилин.
Наступне фото напевно викличе інтерес у «фахівців», які доводять, що поліуретанові втулки стабілізатора – це є зло і вони витирають метал.
Ось результат після використання гумових втулок – мінус 1 мм. Нагадую: пробіг автомобіля, на якому здійснюється заміна деталі, складає всього 163 тис. км.
А ось для порівняння знімок гумовою і поліуретанової втулки заднього стабілізатора на Outlander GF8W.
Уважні читачі відразу ж помітять, що візуально втулки абсолютно різні. Цю позицію ми підібрали з іншого авто Mitsubishi – Lancer X, у якого точно така ж підвіска і стабілізатор аналогічної товщини – 19 мм. При всіх головних параметрах, здатних вплинути на монтаж, вони ідентичні.
Ми пропонуємо ремонтні втулки з внутрішнім діаметром в 18 мм – це дозволить вирішити проблему клієнта надовго. ОЕМ коди – 4056A230, MN101395. Наш код – 3-01-009
90% поліуретанових втулок цільні, якщо є можливість змонтувати на автомобіль, настійно рекомендуємо СТО саме так і зробити.
У даній ситуації гайка на стійці стабілізатора з однієї сторони не відкручується, ми вирішили не ризикувати, тому і розрізали втулку для спрощення монтажу.
Обов’язково використовуємо водостійке мастило в парі «поліуретан – метал».
Виконуємо процес в зворотному порядку. Єдине – що металеву скобу, яка фіксує втулку потрібно очистити від бруду.
Те ж саме стосується і болтів – чистимо їх і наносимо спеціальну мастило.
Як результат – нова втулка чітко встала на своє місце.
Залишити відповідь