Продовжимо наповнення нашого Блогу новими темами.
Щорічно на територію нашої країни, привозять все більше автомобілів, що з першого дня завойовують своїх шанувальників. Сьогодні до нас потрапив, один з лідерів, а саме Chevrolet Lacetti. Ця модель була популярна на ринку України, і сягнула понад 50000 примірників. Та ж ситуація і серед старих авто.
Що потрібно знати про нього?
В першу чергу, це історія розвитку і очевидні переваги. Південнокорейське підрозділ GM запустив цю модель в 2004 році, і пропонувалася вона в трьох варіантах – седан, хетчбек і універсал.
Надійність підвіски і силових агрегатів – є ключовими факторами, що спонукають людей до покупки даного транспортного засобу.
Передня підвіска, це надійний Макферсон з декількома варіантами стабілізаторів. Задня – багатоважільна підвіска, що надає досить комфорту і не вибаглива до обслуговування. Оригінальні гумові елементи без проблем ходили в 50-60 тис. і 100-150 тис. км. відповідно.
До недоліків підвіски можна віднести:
– втулки стабілізатора Шевроле Лачетті, а саме переднього і заднього;
– стійки стабілізатора;
– кермову рейку.
Розглянемо більш докладно процес заміни втулок переднього стабілізатора Chevrolet Lacetti.
Інженери, при розробці передньої підвіски, спроектували підрамник, який за рахунок наявності сайлентблоків, а не жорсткої фіксації до кузова, надає додатковий комфорт і енергоємність всій підвісці.
Починаємо з скоби, яка фіксує втулку до підрамника. Відкручуємо по два болта з кожного боку, доступ до яких не досить комфортний.
Проводимо демонтаж скоби та старої втулки.
Порівняльне фото гумової втулки стабілізатора та нової поліуретанової, яку і будемо ставити на даний транспортний засіб.
Код деталі – 30-01-006, ОЕМ – 96474040, 96434540, 96839848.
Сучасні поліуретанові втулки стабілізатора, це правильний вибір більшості власників автомобілів.
Рекомендуємо звернути увагу, що втулки, які ми проектуємо та виготовляємо з поліуретану, розраховані на фізичну зношеність металу. Тому мають реальний внутрішній діаметр на 1-1,5 мм менше ніж нові гумові.
Втулки стабілізатора Лачетті поліуретан пропонуються суцільнолиті, тому клієнт за бажанням може провести їх монтаж, не розрізаючи або зробити надріз за допомогою ножа. Саме так ми і вчинили.
Обов’язково використовується водостійке мастило, яке наносимо всередину втулки і ззовні.
Місце посадки очищаємо від піску та бруду і проводимо монтаж.
За допомогою дротяної щітки проводимо очищення внутрішньої поверхні скоби, яка фіксує втулку до підрамника.
Болти фіксації ретельно очищаємо від бруду та змащуємо нігролом або високотемпературним мастилом для легкого монтажу.
Такий вигляд має зібраний вузол перед кінцевою обтягуванням болтів
Важливо для власників даних автомобілів!
Існує як мінімум три варіанти діаметрів переднього стабілізатора, а для людей, що люблять керованість, це четвертий, з дизельної версії, що не поставлявся на ринок України, але при необхідності Ви можете замовити його.
Залишити відповідь