І знову ми «попрацювали» над японським авто. Цього разу в руки наших майстрів потрапив Nissan Qashqai J10 з пробігом в 157 тис. км, причому, їздила машина європейськими дорогами, чудова якість яких, як відомо, не йде ні в яке порівняння з нашими.
Трохи інформації про цей автомобіль:
Передня підвіска – звичайний «Макферсон» в поєднанні з підрамником, що фіксується на кузові за допомогою сайлентблоків. Так, таке рішення значно підвищує рівень комфорту, але є і зворотна сторона медалі – неякісне дорожнє покриття «вбиває» сайлент підрамника навіть на машинах з пробігом в 100 тис. км, а далі йде дорого заміна. Швидко виходять з ладу і втулки стабілізатора (переднього). Причиною такого зносу, з нашої точки зору, є великий хід підвіски та особливості конструкції.
Задня підвіска багатоважільна, схему її можна назвати традиційною – два поперечних важеля та один поздовжній. Мало хто з автовласників перед покупкою машини вникає в особливості її конструкції, але коли виникає необхідність в ремонті, вони впадають в ступор, адже всі сайлентблоки задньої підвіски Nissan продаються як важелі. Безумовно, на ринку присутня маса китайських аналогів, проте практика показує, що служать вони вкрай недовго.
Під час планового ТО майстер діагностував стук втулок переднього стабілізатора. Процес заміни цієї деталі розглянемо більш докладно.
Почнемо з демонтажу болтів, які фіксують скобу втулки стабілізатора на підрамнику.
На знімку фото видно, як близько знаходиться кермова рейка. Доступ до болтів мінімальний. У настільки важкодоступних місцях впоратися без допомоги пневмоінструменту неможливо.
Порівняльні фотографії гумовою та поліуретанової втулки переднього стабілізатора Nissan Qashqai.
На фото видно, що внутрішній діаметр гумової втулки розрахований на стабілізатор в 22 мм, але за фактом отвір розбитий до 23-х мм. Що стосується самого стабілізатора, то його фактичний діаметр в місці розміщення втулки складає 21,3 мм. Ми запропонували деталь, отвір в якій становить 21 мм.
Передні поліуретанові втулки Nissan поставляються в вигляді суцільнолитої деталі, і по можливості ми радимо саме так виконувати монтаж, але в даному випадку не було іншого виходу, крім як розрізати втулку.
Обов’язково наносимо водостійке мастило і на втулку, і на стабілізатор, щоб в процесі експлуатації не виникало сторонніх звуків.
Монтуємо поліуретанову втулку на автомобіль.
Далі – встановлення скоби, яку ми попередньо очистили від бруду та піску. Також монтуємо два болта, які змащуємо водостійким мастислом.
Підсумковий результат – втулка стабілізатора з поліуретану зайняла своє законне місце.
Звертаємо вашу увагу на те, що аналогічна підвіска встановлена на такі автомобілі, як Nissan Rogue S35 / T32, Nissan X-Trail T31 / T32, Renault Koleos HY0. Єдина відмінність – діаметри стабілізаторів, тому для правильного підбору необхідно керуватися ОЕМ-номером деталі.
Залишити відповідь