Поліуретановий сайлентблок переднього важеля Mitsubishi Lancer X (CY#A)

Як поміняти сайлентблок переднього важеля Лансер X? У даній статті процес викладено поетапно, що дозволить власникам даної марки авто провести всі роботи правильно.

Варто зазначити, що японський виробник Mitsubishi при випуску нових моделей не вносить кардинальні зміни щодо підвіски, тому власники інших моделей, можуть також скористатися інструкцією, як здійснити заміну сайлентблоку переднього важеля.

В даному випадку, автомобіль має «пробіг» 136000 км і задній сайлентблок переднього важеля замінювався перший раз. В процесі діагностики було виявлено, що кульові опори також потребують заміни. Оригінальний передній сайлентблок та кульова опора пропонуються в комплекті як важіль. З існуючих варіантів ми запропонували Японський бренд «555».

В першу чергу, треба було демонтувати болт, що фіксує кульову опору в цапфі:Rychag perednej podveski Lanser CY#A

Для цього можна використати ключ на 17, однак, в нашому випадку, сервісмени зіткнулися з болтом, який закис у цапфі . За допомогою WD-40, пневмоінструменту та молотка процес зрушив з місця.Demontazh rychaga perednej podveski Lanser CY#A

Наступний етап полягав у демонтажі пластикового захисту, який запобігає попаданню води та забруднень на шків і ремінь

Знявши захист, фахівці отримали повноцінний доступ до передніх болтів, розташованих на важелі (важіль до переднього підрамника фіксується в двох точках), що дозволило без проблем їх демонтувати за допомогою ключа на 19.Snjatie perednego rychaga na Mitsubishi Lancer X (CY#A)

Після відкручування болтів був проведений демонтаж важеля.Snjatie perednego rychaga na Mitsubishi Lancer X (CY#A)

Стан оригінального гумового сайлентблока переднього нижнього важеля після пробіга в 136 тис. км.Sajlentblok nizhnego rychaga zadnij Mitsubishi Lancer X

Як видно на фото, на сайлентблоці крім тріщин утворилися ще й надриви. Для їх демонтажу, досить деформувати зовнішню обойму (сайлентблок сам випадає з важеля).zadnij sajlentblok perednego rychaga Mitsubishi Lancer CY#A

Наші спеціалісти змазують місце посадки нігролом.

Порівняльне фото поліуретанового та гумового сайлентблока для переднього важеля. Код нашого сайлентблока3-06-716 . ОЕМ код – MN184133, 4013A426, 4013A395.Foto rezinovogo i poliuretanovogo sajlentbloka Mitsubishi Lancer CY#A

Сайлентблок переднього нижнього важеля встановлюють на своє місце. Для цього використовується прес і спеціальні інструменти для пресування. Поліуретанові сайлентблоки є суцільнолитими, тому виключена можливість їх неправильної установки. Єдине, потрібно зберегти паралельність його монтажу щодо горизонталі.Poliuretanovyj sajlentblok perednego rychaga zadnij Mitsubishi Lancer X

Після всіх цих процедур переходимо до заміни кульової опори. Оригінальна опора за допомогою спеціального інструменту випресовується з важеля. На фото видно, що вона сильно зношена.Sharovaja opora Mitsubishi Lancer proizvodstva 555

Установка нової запчастини на місце:Ustavka sharovoj v rychag Mitsubishi Lancer proizvodstva 555

Нова кульова опора фіксується по – іншому, але це не впливає на безпеку пересування. Стопорне кільце чітко сідає в паз на кульовій опорі.

Пильник кульовий опори має в нижній частині металеве кільце, яке чітко фіксує його. За допомогою спеціального інструменту відбувається його запресовка на місце.

Усі болти обробляються нігролом.

Після закінчення всіх перерахованих вище робіт, можна приступати до монтажу, який відбувається в зворотньому порядку.

Купити сайлентблоки передніх важелів із поліуретену – раціональне рішення. На фото, представлені втулки стабілізатора після пробігу понад 40 тис.км. і очевидно, що немає жодних передумов для їх заміни.Sajlentblok perednego rychaga iz poliuretana dlja Mitsubishi Lancer X

Теґи: , , , , , .

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *