Як поміняти сайлентблок переднього важеля Лансер X? У даній статті процес викладено поетапно, що дозволить власникам даної марки авто провести всі роботи правильно.
Варто зазначити, що японський виробник Mitsubishi при випуску нових моделей не вносить кардинальні зміни щодо підвіски, тому власники інших моделей, можуть також скористатися інструкцією, як здійснити заміну сайлентблоку переднього важеля.
В даному випадку, автомобіль має «пробіг» 136000 км і задній сайлентблок переднього важеля замінювався перший раз. В процесі діагностики було виявлено, що кульові опори також потребують заміни. Оригінальний передній сайлентблок та кульова опора пропонуються в комплекті як важіль. З існуючих варіантів ми запропонували Японський бренд «555».
В першу чергу, треба було демонтувати болт, що фіксує кульову опору в цапфі:
Для цього можна використати ключ на 17, однак, в нашому випадку, сервісмени зіткнулися з болтом, який закис у цапфі . За допомогою WD-40, пневмоінструменту та молотка процес зрушив з місця.
Наступний етап полягав у демонтажі пластикового захисту, який запобігає попаданню води та забруднень на шків і ремінь
Знявши захист, фахівці отримали повноцінний доступ до передніх болтів, розташованих на важелі (важіль до переднього підрамника фіксується в двох точках), що дозволило без проблем їх демонтувати за допомогою ключа на 19.
Після відкручування болтів був проведений демонтаж важеля.
Стан оригінального гумового сайлентблока переднього нижнього важеля після пробіга в 136 тис. км.
Як видно на фото, на сайлентблоці крім тріщин утворилися ще й надриви. Для їх демонтажу, досить деформувати зовнішню обойму (сайлентблок сам випадає з важеля).
Наші спеціалісти змазують місце посадки нігролом.
Порівняльне фото поліуретанового та гумового сайлентблока для переднього важеля. Код нашого сайлентблока– 3-06-716 . ОЕМ код – MN184133, 4013A426, 4013A395.
Сайлентблок переднього нижнього важеля встановлюють на своє місце. Для цього використовується прес і спеціальні інструменти для пресування. Поліуретанові сайлентблоки є суцільнолитими, тому виключена можливість їх неправильної установки. Єдине, потрібно зберегти паралельність його монтажу щодо горизонталі.
Після всіх цих процедур переходимо до заміни кульової опори. Оригінальна опора за допомогою спеціального інструменту випресовується з важеля. На фото видно, що вона сильно зношена.
Установка нової запчастини на місце:
Нова кульова опора фіксується по – іншому, але це не впливає на безпеку пересування. Стопорне кільце чітко сідає в паз на кульовій опорі.
Пильник кульовий опори має в нижній частині металеве кільце, яке чітко фіксує його. За допомогою спеціального інструменту відбувається його запресовка на місце.
Усі болти обробляються нігролом.
Після закінчення всіх перерахованих вище робіт, можна приступати до монтажу, який відбувається в зворотньому порядку.
Купити сайлентблоки передніх важелів із поліуретену – раціональне рішення. На фото, представлені втулки стабілізатора після пробігу понад 40 тис.км. і очевидно, що немає жодних передумов для їх заміни.
Залишити відповідь