Абсолютно будь-який автомобіль має проблемні місця в підвісці. Nissan Teana J32, який потрапив до нас в руки – не виняток.
В процесі експлуатації власники даної марки автомобіля стикаються з швидким виходом з ладу втулок переднього стабілізатора, а також приходять з ладу сайлентблоки передніх важелів Ніссан Теана.
Проектуючи цей автомобіль, японські інженери більшу частину елементів підвіски виготовили з алюмінієвого сплаву. Однозначний плюс такого рішення – це вага і висока стійкість до корозії.
В наших реаліях сайлентблоки не витримують і 100 тисяч кілометрів пробігу, хоча кульова опора, яка є одним цілим з важелем, залишається в дуже хорошому стані.
Першу заміну важеля на даному автомобілі здійснили у офіційного дилера, на той час показник одометра становив 91000 кілометрів.
Після завершення терміну дії гарантії на автомобіль і показника одометра 194 000 км, сайлентблоки знову були надірвані, причому на двох важелях відразу. Вартість нового оригінального важеля становить плюс-мінус 200 доларів.
З огляду на хороший стан кульової опори, пильника і заднього сайлентблока, прийняли рішення провести заміну тільки передніх сайлентблоків.
Починаємо демонтаж важелів з автомобіля.
Усі наші спроби витягнути палець кульової опори з поворотного кулака були абсолютно безрезультатними. Залишився останній варіант – демонтаж кулака, ступиці та важеля одночасно.
На фото нижче чітко видно сайлентблок, надрив в якому йде від внутрішньої обойми. Задній сайлентблок того ж важеля був майже в ідеальному стані.
За допомогою гідравлічного преса палець кульової опори відійшов з місця посадки і ми спокійно розмістили важіль для подальших маніпуляцій.
Далі найцікавіше:
Для правильного демонтажу старих сайлентблоків нам необхідно нагріти важіль. Для цього ми використовуємо газовий пальник, одночасно пресом підтискаємо наші направляючі для сайлентблоків.
Чому саме так? Нагріваючи алюміній, ми змінюємо його геометричні розміри, так зване теплове розширення. Саме ця особливість дозволяє нам без пошкоджень посадкового місця демонтувати і монтувати сайлентблок зі сталевою обоймою.
Порівняно фото старого гумового та нового поліуретанового сайлентблока Nissan Teana J32.
Поліуретанові сайлентблоки виставляємо на гідравлічному пресі, а важіль нагріваємо перед запресовка.
Важіль з запресованим новим сайлентблоком охолоджується до температури навколишнього середовища.
Все повинно бути чистим, навіть елементи підвіски. Готуємо все до монтажу на автомобіль.
Завершальний момент – важелі вже на автомобілі. Усі болти змащені нігролом, щоб в майбутньому всі з’єднання з легкістю розбиралися.
Вперше в нашій практиці заміна сайлентблоків тривала так довго. Кому лінь читати текст і дивитися фото, додаємо відео процесу :))
Залишити відповідь