Давайте розглянемо надійний та витривалий Німецький автомобіль – VW Golf IV.
Кожен власник авто може відразу сказати, що все знає про надійність даної моделі, а все тому, що про нього ходять справжні легенди. Фактично вся його база перекочувала на Skoda Octavia Tour, яка виготовлялася до 2010 року.
Що необхідно знати?
Передня підвіска, це звичайний Макферсон з якісними металевими важелями та декількома варіантами стабілізаторів в залежності від потужності автомобіля. Але задня підвіска, це звичайна балка, крім авто 4×4, що отримали підвіску і стабілізатора поперечної стійкості.
Звичайно, є багато переваг, в даній моделі, але не потрібно забувати і про недоліки, з якими часто стикаються автовласники. В першу чергу, це звичайно швидкий вихід з ладу втулок стабілізатора та стійки стабілізатора. Також проблемною зоною є задній сайлентблок переднього важеля, який навіть у виконанні суцільнолитої деталі від Audi TT не дуже довго «живе» на наших дорогах. Тому, під час відвідин СТО, правильним рішенням буде купити поліуретанові сайлентблоки, які набагато надійніші під час експлуатації.
Сьогодні ми інформативно, розповімо Вам, все про заміну сайлентблоків важелів передньої підвіски
Перш за все, відкручуємо піввісь від цапфи, а також кульову опору від важеля, щоб без перешкод можна було демонтувати його
Кілька хвилин роботи майстра і деталі ходової у нас в руках.
На фото добре видно, що задній сайлентблок важеля повністю обірваний та потребує заміни. Клієнт вирішив відразу провести заміну і переднього сайлентблока, щоб в майбутньому не було необхідності, ще раз проводити демонтаж даних елементів.
Перше, що виконує майстер, це миє комплектуючі підвіски перед заміною – працювати, з чистими деталями, набагато приємніше і легше, ніж з брудними. Ми згідні з ним в даному питанні.
Наступним етапом роботи, є сам процес заміни.
Так виглядає комплект поліуретанових сайлентблоков переднього важеля VW Golf 4 /Skoda Octavia Tour.
Передній сайлентблок – 35-06-036, задній сайлентблок – 35-06-063
За допомогою гідравлічного пресу проводимо демонтаж старих деталей.
Використовуючи металеві проставки випресовуємо гумові елементи. Рекомендуємо звернути Вашу увагу на те, що проставки не повинна бути більшою фактичного діаметра зовнішньої обойми сайлентблока. При недотриманні норм в розмірах, Ви можете деформувати місце посадки, а це призведе до того, що нова деталь не буде фіксуватися.
Виставляємо новий сайлентблок і оправку паралельно до важеля, щоб не було перекосу. Деталь з поліуретану є суцільнолитою, тому не потрібно вибирати правильне її положення.
Аналогічну процедуру проводимо і з іншими сайлентблоками.
Порівняльне фото поліуретанового та гумового сайлентблока. Як видно на фото – вже пішло незначне витирання гуми.
Перед монтажем, обов’язково нанесіть водостійке мастило на деталь і на місце посадки в важелі, це дозволить провести цю роботу чітко з нашими вимогами.
При правильному виконанні рекомендацій, Ви отримуєте якісний результат. А саме, потрібна деталь з легкістю стане на своє місце, не викликаючи додаткових зусиль.
На фото внизу Ви можете ознайомитися з результатом, що отримуєте після завершення монтажу поліуретанових елементів.
Кінцевий результат – змонтована нові сайлентблоки переднього важеля Гольф 4/Шкода Октавія Тур
Якщо правильно дотримуватися всіх рекомендації та інструкції, які представлені на фото та відео, Ви без проблем зможете вставновити аналогічний комплект.
Тепер ремонт Вашого автомобіля або клієнта, буде проходити набагато швидше та якісніше. Ви завжди можете у нас купити поліуретанові сайлентблоки, а при виникненні додаткових питань, звертайтеся, ми будемо раді провести консультації та надати допомогу при необхідності.
Залишити відповідь