Звична для вітчизняних автолюбителів ситуація – втулки переднього стабілізатора неприємно «застукали» вже після десяти тисяч пробігу. Причина – жоден виробник автомобілів не може передбачити стан наших доріг. Цікавий момент – проблему майже неможливо виявити, коли машина на підйомнику, при огляді все здається нормальним. Але як тільки колеса отримують опору – при розхитуванні втулки стукають, несправність можна відчути рукою, поклавши її на стабілізатор.
Ми не перший раз зустрічаємось з такою проблемою, до цього моменту така ж ситуація була з автомобілем Субару Трібека. Клієнт самостійно не міг дізнатися причину стуку в передній підвісці, приготувався до заміни амортизатора (що коштує не дешево). Але після огляду нами виявилося, що для відновлення нормальної роботи достатньо лише замінити втулки. За нашими спостереженнями, поліуретанова втулка працює набагато довше ніж звичайна гумова. Саме її ми і запропонували встановити в замін старої.
Починаємо демонтувати зношені втулки, на даному автомобілі це робити одне задоволення. Слід відкрутити всього три болта М12 і скоба знімається. Демонтаж підрамника не потрібен, балка залишається на місці і т. д.
Втулки виймаються без значних зусиль. Для інтересу після зняття старої ми порівняли її з новою. І ось яка картина виявилася.
На перший погляд стара втулка відчуває себе цілком нормально, явного зносу, механічних пошкоджень або порушення геометрії не видно. Поруч лежить поліуретанова втулка стабілізатора, тепер різниця помітна. Справа в тому, що втулки мають з однієї сторони додаткове кільце, яке виконує роль пильничка. З цього боку втулка в нормальному стані, а з іншого боку є критичний стан. Різницю добре видно на фото
На щастя, заміри показали, що стабілізатор поперечної стійкості здебільшого не зносився і придатний до експлуатації. Роботи спростилися, після ретельного очищення від пилу ми приступили до заміни втулки. Місце монтажу втулки добре змащується водостійким мастилом для мінімізації ризиків потрапляння пилу.
Перед монтажем нової втулки її потрібно розрізати уздовж осі (як і оригінальну). Тепер вона легко сідає на місце.
Така ж операція робиться і з іншого боку автомобіля. Не забувайте, що на даному авто права і ліва втулка стабілізатора – різні. ОЕМ код правої 48815-42100, 48815-42120 (наш код 1-01-1276), ліва 48815-42090, 48815-42110 (наш код 1-01-1277)
На перший погляд проблема – втулка не сходиться на осі стабілізатора.
Після установки всіх болтів на місце і їх підтяжки місце розрізу сходиться. Якщо у вас виникли аналогічні несправності зі стабілізатором, то радимо для заміни купити втулки стабілізатора із полиуретану.
Невелике збільшення вартості в порівнянні зі звичайними повністю окуповується значним збільшенням інтервалу між ремонтами навіть вітчизняними дорогами
Залишити відповідь