
Нещодавно в нашу компанію звернувся власник Субару Форестер – повнопривідного «японця» з опозитним двигуном і надійною підвіскою. На наше прохання він представив докладний фотозвіт по заміні втулок переднього та заднього стабілізатора, надавши нам можливість не тільки розписати алгоритм дій, але і продемонструвати, як все відбувається в реальності.
Отже передня підвіска …
На фото вище підвіска Макферсон з переднім підрамником, що є найпоширенішим різновидом, який використовується для оснащення передньої вісі автомобіля. Її конструкція являє собою поперечний нижній важіль в парі з амортизаційною стійкою. Єдиною незручністю, при заміні втулок, є обмежений доступ до болтів, які фіксують скобу стабілізатора. Під час даної процедури власники Субару Форестер поділяються, одні вирішують опустити підрамник, другі вважають це марною тратою час. Як вважають фахівці, обидва варіанти вірні, однак, в останньому випадку процес буде більш тривалим і трудомістким через обмежений доступ.
Стара втулка стабілізатора переднього демонтується за допомогою ключа на 12, однак фахівці рекомендують використовувати ключ з храповим механізмом (в народі «трещетка), який прискорить і полегшить процес. Після зняття втулки порівняємо її з новою поліуретановою. Втулка стабілізатора поліуретанова є альтернативною заміною гумовим аналогам, які є більш уразливими і швидко зношуються під час руху по неякісному дорожньому покриттю.
Код нашей втулки – 8-01-001. ОЕМ код – 20401-AC031, 20401-AC030, 20414-SA000
Різниця очевидна і для неозброєного ока. Далі йдемо за стандартною схемою – замір реального діаметру переднього стабілізатора. У заводського елемента діаметр становив 20 мм, однак варто взяти до уваги вік авто і зношеність металу, тому вірним рішенням буде встановлення втулки з діаметром 19 мм. На даному етапі також необхідно провести очищення стабілізатора від забруднень і на місце посадки нанести водостійку мастило.
За допомогою канцелярського ножа робиться надріз на поліуретановій втулці. Дана процедура необхідна, так як не існує іншого способу для її монтажу. Всередину втулки заливається водостійке мастило, що дозволяє уникнути скрипів під час їзди, які особливо виражені при переїзді через «лежачих поліцейських».
Тепер можна приступати до монтажу елементів підвіски на своє місце. Болти рекомендуємо обробити нігролом або спеціальним мастилом. Такий підхід дозволить в майбутньому при демонтажі виключити складності.
Після встановлення всіх елементів підвіски на місце, можна помітити наскільки щільно втулка стабілізатора Субару Форестер облягла металевий стабілізатор.
Аналогічну процедуру проводимо і по задній підвісці, використовуючи ключ на 12. Тут проводити дану процедуру набагато простіше, так як доступ до всіх елементів вільний.
Після здійснення всіх операцій: зняття елементів підвіски і їх очищення, зняття старої і монтаж нової втулки, заповнення водостійким мастилом та установки всіх вузлів на місце – кінцевий результат має ось такий вигляд.
Цікавлять надійні та довговічні втулки? Поліуретанові втулки стабілізатора на Subaru Forester з високими якісно-експлуатаційними характеристиками пропонує наша компанія. Наша продукція довела свою перевагу в реальних умовах!



















Залишити відповідь