Продовжуємо закривати проблемні місця повнопривідних автомобілів. На цей раз Mitsubishi L200 2005-
Конструктивні особливості передбачають, що ці амортизатори тримають все навантаження передньої підвіски. Великі зусилля стають причиною швидкого виходу з ладу нижнього сайлентблоку.
Для Toyota Land Cruiser Prado 120 його можна купити окремо, а ось з Mitsubishi та Nissan таке не проходить. Клієнтам пропонується купувати новий амортизатор, що виходить значно дорожче і з економічної точки зору невигідно. У спеціалізованих магазинах більшість товарів з Китаю, про якість цієї продукції говорити не варто. Другий варіант – підбирати самостійно, але зробити це може тільки професіонал. Та й не завжди знайдеться відповідний аналог. Але навіть новий сайлентблок вирішує проблеми лише на 10-15 тис. км. Ми ж пропонуємо використовувати поліуретанові сайлентблоки, вони мають збільшений ресурс пробігу.
Далі подивіться для наочності кілька фотографій.
Вид амортизатора переднього Mitsubishi L200 / Pajero Sport New після 80 тис. пробігу. Деталь була демонтована із службового автомобіля, який пересувався по всій території України.
Стандартний алгоритм дій – встановити його на прес для зняття.
Рятувати там вже нічого, тому всі роботи робимо швидко.
Подивіться на те, що залишилося від старого і пропонований нами поліуретановий нижній сайлентблок переднього амортизатора.
Наш сайлентблок – 100-06-008
Під час демонтажу майте на увазі, що зовнішня частина сайлентблока повинна повністю видалитись із вуха амортизатора. Ще один нюанс – в різних моделях є відмінні параметри за діаметром.
У автомобілів Mitsubishi L200 (KA4T / KT4B) 2005-, що випускаються для європейських користувачів, які мають ОЕМ номера амортизатора MR992321, 4062A031, 4062A081, 4062A111 зовнішній діаметр сайлентблока – 35 мм.
Такі ж авто для азіатського регіону мають зовнішній діаметр сайлентблока – 38 мм та ОЕМ номера амортизатора MR992320
У автомобілів Mitsubishi Pajero Sport (KH#W) 2008-, що випускаються для європейських користувачів та мають ОЕМ номер 4062A022 зовнішній діаметр також 35 мм.
Аналоги ОЕМ амортизаторів:
Kayaba з номерами 340 033 і 340 034 – діаметр сайлентблока 40 мм.
Koni – поки що точної інформації немає.
Ironman з номерами 12715 і 24715 – діаметр сайлентблока 35,4 мм, ширина по зовнішній обоймі 40 мм
Old Man Emu – поки що точної інформації немає.
Не забувайте уточнити ці параметри перед тим, як купити сайлентблок переднього амортизатора Mitsubishi L200.
Підготовлені нові деталі …
Кінцевий результат – сайлентблок встановлений на місце, амортизатор змонтований на автомобіль.
Добрый день.
Вариант только подбор по размеру
Добрый день. Нужен такой сайлентблок, но с внешним диаметром 38.
Добрий день. Можете написати, який амортизатор встановлено на авто ? Або зателефонуйте нам, так буде швидше