Пропонуємо трохи розбавити Японську тему в нашому блозі автомобілем радянського автопрому – УАЗ 469.
Один з наших постійних клієнтів привіз дане авто до нас на станцію технічного обслуговування. Необхідно було зробити заміну певних запчастин і витратних матеріалів, замінити підшипники та сальники в мостах, а також закрити деякі недолыки по електриці.
Немає сенсу розписувати процес ремонту цілком і повністю, тому зосередимося конкретно на підвісці автомобіля. Перш за все ми зробили заміну гумових втулок на всіх ресорах передньої і задньої підвіски. Ресорні втулки УАЗ дуже швидко виходять з ладу саме на рамному автомобілі, тому інших варіантів, крім монтажу таких запчастин, як поліуретанова втулка , немає. Саме дана деталь дозволяє якомога довше експлуатувати автомобіль за призначенням.
На щастя, всі ресори були однакової ширини, тому «тюнінг» даного автомобіля був проведений в мінімальній кількості, а комплектація авто виявилася рідна.
Через значне зношення, яке було на пальцях, ми замінили два з чотирьох кріплень ресори. Якщо не провести дану процедуру, ресорна втулка не буде щільно прилягати до металу і пісок поступово буде протирати втулку. Саме тому дані гумові втулки були в жахливому стані.
Наступним етапом була заміна амортизаторів. В місці їх фіксації нашими фахівцями відразу ж була встановлена така деталь, як поліуретанова втулка амортизатора.
Більшість амортизаторів для автомобіля даної марки, представлених на ринку – масляні, а поведінку УАЗа на них по бездоріжжю – жалюгідна. Для покращення керованості та стійкості автомобіля, згідно з нашими вимогами виготовили двотрубні газо-масляні амортизатори, які були розраховані на важкі умови експлуатації.
Кінцевим результатом були задоволені і ми, і наш клієнт.
Поведінка автомобіля на бездоріжжі змінилося кардинально, підвіска справно відпрацьовувала всі ями та нерівності.
Залишити відповідь