Втулки стійки стабілізатора із поліуретану для Mitsubishi Lancer СS#A/СS#W

У 2016 році до нас на СТО потрапив автомобіль Mitsubishi Lancer 9. Власник машини озвучив завдання – здійснити заміну сайлентблокыв переднього важеля. У даній статті ми виклали процес заміни гумових деталей на сайлентблоки поліуретан
Варто нагадати, що дана деталь представлена гумовометалевим шарніром, за рахунок якої відбувається пом’якшення ударів, що продовжує експлуатаційний термін вузлів підвіски.
Першою ознакою, що вказує на вихід з ладу, виступає погіршення керованості транспортного засобу. Найнебезпечніший ознака – коли авто починає «виляти» на дорозі.

Повернемося до автомобіля Мітсубісі Лансер IX. При огляді було виявлено, що відкрутити стійки переднього стабілізатора для демонтажу передніх важелів буде проблематично. Вони закисли настільки, що ми були змушені зрізати їх болгаркою. Все, що у нас вийшло, дуже добре видно на фото.

Так як стійки переднього стабілізатора були зрізані, необхідно було вирішити питання з їх відсутністю. У зв’язку з тим, що конструкція, експлуатована раніше, була з недоліками (гумові втулки з часом швидше просідають і дають глухий стукіт при переїзді нерівностей), було прийнято рішення зробити посилені стійки стабілізатора з використанням поліуретанових втулок.
Код нашої втулки 0-02-010, ОЕМ код стійки MR954887, 4056A161

Vtulka stojki stabilizatora Mitsubishi Lancer СS#A/СS#WУ перевіреного токаря були замовлені 8 шайб чітко під розмір втулки.

Додатково ми придбали нові болти і проміжні металеві втулки. В результаті отримали високоякісні деталі, які в кілька разів перевершують по надійності оригінальні стійки стабілізатора.
Usilenaja stojka stabilizatora Mitsubishi Lancer СS#A/СS#W 4056A161

На жаль, через поспіх із завершенням ремонту, ми забули сфотографувати дані стійки на автомобілі.

У 2018 році клієнт звернувся до нас з проханням продати йому 4 втулки на стійку стабілізатора. Перша думка – невже поліуретан вже вийшов з ладу? Всього два роки минуло … Насправді все дуже просто – при наступному ТО була необхідність провести заміну задніх стійок стабілізатора. Вони мають іншу конструкцію і втулки монтуються тільки з одного боку.
Фото, надані клієнтом:

На жаль СТО, яке проводило заміну даних стійок стабілізатора, не мало відповідних шайб, а використовували звичайні будівельні (вони не мають виступів по краю), а це призводить до зміщення втулки при завантаженні / розвантаженні підвіски.

Це дуже добре видно на фото нижче
Vtulka iz poliuretana dlja stojki stabilizatora Lancer 9 CS#A/CS#W
Коли автомобіль спустили на колеса, втулка чітко встала на місце своєї посадки.
Сподіваємося, що дана конструкція прослужить не менший термін, ніж встановлена спереду.

Теґи: , , , , , , , .

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *